[Talk-lv] Atbilde: Re: sadarbiiba ar lvm

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Tue Sep 13 15:19:45 BST 2011

2011/9/13 Rich <richlv at nakts.net>

> heh. buutu interesanti saprast, kaapeec taa.
> pa lielam jau mums nevajag meazhoniigas detaljas - mezhu kontuuras,
> cutlines, hvz kas tur veel vareetu buut. audzhu vecumi noteikti neinteresee
> :)
> audzhu veidi - kas, nez, tur apakshaa ? muus laikam max intereseetu
> "skujkoki/lapi koki/jaukti"
>
> Apakšā ir diezgan daudz kas - pietiekoši daudz informācijas par meža
gabaliņiem, lai nebūtu gluži labi to palaist publiski. Es kā meža īpašnieks
iespējams arī negribētu, vari kaut kādā mērā šos datus salīdzināt ar
kadastru.
Dati ir stipri sadrumstaloti (daudz mazu sīkāku un lielāku laukumiņu), kas
rada diezgan palielu datu apjomu. Teorētiski lai ģeneralizētu šos datus "max
skujukoki/lapukoki/jaukti" pietiktu ar 2 skaistām darbībām, praktiski tas
noteikti nenotiks tik skaisti un ātri, var nākties labot datus utt. Kādam
tas ir jāizdara, jātērē laiks un kāds par to maksās.