[Talk-lv] latvijas tagging guidelines

cuu508 at gmail.com cuu508 at gmail.com
Tue Sep 13 21:39:26 BST 2011

Super, izskatās labi!
WikiProject_Latvia arī prasītos zināma piekārtošana. Ievēroju tur
divas "kā piedalīties" sadaļas dažādās lapas vietās, un saliku vienā.
Bet ir vēl ko darīt. Saites lapas lejā ir ērtā čupā un nedaudz
pārklājas ar zaļo saišu kasti labajā pusē.
Un tad vēl es kasu pakausi par
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Lv:Main_Page -- tā ir pavisam
novārtā, lai arī ir iesaitēta no wiki pirmās lapas
(http://wiki.openstreetmap.org)

2011. gada 13. septembris 21:42 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: