[Talk-lv] es pat nezinu kā šo nosaukt

N.R. normis at sapnis.com
Wed Sep 14 11:14:13 BST 2011

Kurā virzienā man lasīt, ja gribu izdarīt sekojošo:

1. weblapā ievietot openstreetmap karti (to laikam dara ar openlayers)

2. dabūt sarakstu ar konkrētiem objektiem no openstreetmap datubāzes,
(nu kaut vai piemēram jau iepriekš aprakstītās aizsargājamās
teritorijas), un izvadīt to lapā kā klikojamus linkus

3. klikojot šo linku, #1 karte piezūmotu un centrētu to, kas tika pieprasīts

principā es gribētu lapu kas izskatās precīzi kā šis te:
http://www.openstreetmap.org/user/trakais/edits

linki -> blakus ir karte -> uz linka uzbraucot ar peli iezīmējas
kvadtdrāts ap objektu -> uzspiežot es dabūtu lapu ar zūmotu karti un
papildus info

uzreiz saku, programmētājs neesmu, un no php saprotu maz, bet māku
lietot google, copy/paste un lasīt tutoriāļus :) tik sakiet ko lai meklē.

N.