[Talk-lv] pamestie dzelzceļi

N.R. normis at sapnis.com
Sun Sep 25 18:24:36 BST 2011

vai nu es nesapratu tavu domu, vai tu pats saputrojies. tevis citētais apraksts tieši nozīmē, ka "abandoned" jāliek tur kur sliežu vairs nav, un nekādas infrastruktūras vairs nav. tieši atbilstoši situācijai uz ērgļu dzelzceļa. es arī tieši ar tādu domu jautāju, jo vēlos lai ir iespējams atlasīt visus dzelzceļus.

abus tegus likt drīkst?

es saprotu, ka ja viņu pārtaisīs par ceļu, vai arī uzbērs, noasfaltēs, tad varēs rakstīt ka ceļš. šobrīd braucams ar vieglo auto ir tikai kādus 60%

N.