[Talk-lv] Baldones importi

pAnda71 pandalat at gmail.com
Mon Sep 26 12:45:21 BST 2011

Punktu samazināšanas dēļ varu arī iziet cauri un savienot, lai ir bez grāvju
vietām. Un tad jau, droši vien, vajadzētu arī novākt mazos meža celiņus.
Bet tiko radās pārdomas par grāvju attēlojumu. Ja apskata, piemēram
http://osm.org/go/0wD@qxPIO--
tad grāvji pat pie maksimāla pietuvinājuma ir smalkas svītriņas, kaut gan
dzīvē, visticamāk, pāris metri platumā jau ir.
Tad varbūt uzlikt width=2, jeb tas attēlojumu nemainīs?

2011. gada 26. septembris 13:26 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: