[Talk-lv] Mapnik iznākusi otrā versija

Rich richlv at nakts.net
Tue Sep 27 08:29:32 BST 2011

On 09/27/11 09:30, Jānis Ročāns wrote:
> Mapnik ir renderētājs, kam iebaro stilu. Arī vecais renderētu, ja
> nodefinētu. Cik saprotu, šīs izmaiņas vairāk skar izstrādātāju iespējas,
> ne tik ļoti gala lietotāju. skat
> šeit:http://trac.mapnik.org/milestone/Mapnik%202.0

ljoti aatri paskatoties, manaamaakaas lietas juuzeriem vareetu buut
"Performance improvements under high concurrent load" un
http://trac.mapnik.org/ticket/709 (interior point placement algorithm) -
ja es pareizi izlasiiju, tagad, piemeeram, L veida eekai labels nebuus
kaut kur aarpusee, bet varees iekshaa vienmeer buut :)