[Talk-lv] Mapnik iznākusi otrā versija

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Wed Sep 28 12:52:02 BST 2011

Es par to pašu - pieliekot ceļam raustītu līniju gar sāniem tas izskatās
resnāks un svarīgāks.

Varetu līdzīgi kā JS, ceļu bez seguma pataisīt ievērojami
gaišāku-dzeltenāku, bet pie jebkura seguma ceļa platums saglabājas
atbilstoši svarīgumam. (sānu malas varētu vienmēr renderēt vienādas).

Paliek jautājums ko darīt ar tertiary ceļu kurš jau ir dzeltens, un
mazsvarīgajiem ceļiem, kuri jau ir balti.

A.