[Talk-lv] Mapnik iznākusi otrā versija

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Wed Sep 28 17:15:54 BST 2011

Laba diena!

Manīju piesaucam manu vārdu :) Kādu laiku atpakaļ uz  gisnet
ielielinājam vietas - rupji piemetot varam pasākuma kešiem lietot
100-150GB. Pa lielam visas vajadzīgās komponentes jau tiek lietotas,un
vienīgais, kas trūkst ir mapniks.
Ir jau arī paši dati un pirms kāda laika sāku paspelēties ar mapserver
renderējumu, neko daudz gan nav sanācis vaļas pamainīt (tie paši segumi
vien ir bakstīti). Šis ir kāds no daudzajiem noklusējuma variantiem ar
nelielu modifikāciju pie noteiktiem mērogiem: http://imgur.com/a/qPkH8
Vispār man radās doma, ka WMS gadījumā varētu taisīt 2 variantus -
a)estētiski skaistais un masām lietojamais b)darba, jeb referneces wms
ar kartešanas vajadzībām uzvērtām lietām, ko ir ērti lietot kā fonu JOSM
Cerams, ka we varētu WMS sevisa adresi izlikt testiem, ja būs iedvesma
un spēks pamēģināsim uzmest mapnik ar Pētera modificēto manik stilu.

Priekā!
--
pb