[Talk-lv] Corine Latvijas imports

Rich richlv at nakts.net
Thu Sep 29 10:09:19 BST 2011

On 09/29/11 11:19, Raitis U. wrote:
> [...]
> kas ir importēta vairākās Eiropas valstīs: Igaunija, Francija, Rumānija,
> daļēji Polija, Īrija u.c. Iekšā ir 44 slāņi, kuri definē zemes
> lietošanas veidu.
>
> Piemērs, kuru uztaisīju uz ātro no 2000 gada dataseta, bet īpaši tur
> nekas nav mainījies salīdzinot ar clc2006. Uzliku dažus tagus, tikai lai
> ir kopskats. Klāt ir arī leģendas fails oriģinālam.
> http://www.failiem.lv/list.php?i=ltkdarj
>
> Liekam/neliekam?
> Vajadzētu vienu atbildi no katra ar +1 vai -1,   nu un kādu komentāru.

pa lielam +1

1. tik kas tie par taadiem diivainiem landuse=commercial ar taadaam
mezha-veida formaam ?

2. obligaati jaalaizh virsuu diezgan agresiivs simplify.
paspeeleejos ar max error - imho shiem datiem mieriigi var lietot 3 vai
pat lielaaku

3. varbuut veerts atsevishkju accountu shaadam lielam importam lietot ?