[Talk-lv] Corine Latvijas imports

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Thu Sep 29 13:15:47 BST 2011

-1
-Uzturēšana būs sāpe, tas gan jebkurā gadījumā, un pa lielam
samierinamies, ka update frequency būs tie 7-10 gadi.
-Ar vizuālo efektu lielai daļai zudīs interese kartēt - atrast
motivāciju to visu uzlabot uz lielāka mēroga datiem būs mazāka nekā
tagad, jo vizuāli tak izskatās ka Rīga jau gatava.

Nav galīgi tā, ka esmu pilnīgi pret, bet pašreizējā sajūta ir vairāk
skeptiska. Galu galā, ja te ir sabīdījusies procedūra par vietējo
renderējumu var taču uztaisīt renderējumu ar  CLC06 + Natura2000
neveicot importu OSM.
Anarhija ir laba lieta, bet kā jau pie Natura2000 minēju - šito "lielo"
ES datu importi katras valsts ietvaros nešķiet laba. Ja dara, tad dara
visai dau kopai kopā.

Par "

kopskats vien ir milzīgs pluss, jo tas  ir pirmais ko redz lietotāji, un mums vajag lietotājus

" - vai mums ir zināms ko dod lietotāji?

Ja importē, jāizvērtē, kuras klases importēt.
Būsim korekti - data sets saucās "Corine land cover" un land cover !=
land use.

Priekā!
--
pb