[Talk-lv] Labs PR materiāls

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Fri Sep 30 20:27:10 BST 2011

2011/9/30 pecisk at gmail.com <pecisk at gmail.com>

> 2011. gada 30. septembris 19:55 Pēteris Brūns
> <peteris.bruns at gmail.com> rakstīja:
> zapte,
> pēc
>
> Un mans galvenais cepiens :)
>
> Problēma jau nav vai OSM vai ne OSM - fakts tāds, ka tā vietā lai dotu
> normālas ģeoreferencējamās sistēmas visiem šoferiem ar GPS, tā vietā
> mēģinās loģiski sakārtot numurus, čakarēs cilvēkiem prātu un radīs
> apjomīgus zaudējumus - it kā tas kaut ko diži mainītu.

Par to kārtošanu un pārkārtošanu īsti nesapratu domu, iespējams esmu ko
palaidis garām - izklausās jau smieklīgi :)
Hmm... man nez kapēc likās, ka ātrajiem jau ir gps ar visiem adrešu reģistra
datiem - tas gan tāpet ne vienmēr glābj... Un vai gadījumā kādos nebūt
pantos nav rakstīts, ka adrešu dati priekš šādiem iestādījumiem ir
jānodrošina?

--
pb