[Talk-lv] Kartēšanas pasākums Siguldā

Laura Cimža laura.cimza at gmail.com
Mon Apr 2 09:25:11 BST 2012

Sveiki,

Laura nav izgaisusi.... seko, seko līdzi nezūdošajai OSMapistu vēlmei
Siguldā darboties.
Tā kā šobrīd saites ar Siguldu tādas nosacītas, un mana aktivitāšu telpa ir
Rīga (šobrīd visai saspringta gan), tad tas process tāds bremzēts sanāk.

Varbūt Jūs varat atsūtīt saiti uz Cēsu/Līgatnes pasākumu programmu & norisi
& rezultātiem, kas dotu priekšstatu, piem., pašvaldības darbiniekiem par
OSM iespējām un ko tas varētu dot Siguldai.

Bet jebkurā gadījumā - neviens neliedz Jums doties uz Siguldu izraudzītajā
datumā & uzspēlēt OSM stratēģiskās spēlītes:)

Jauku dienu,
Laura

2012. gada 2. aprīlis 11:01 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: