[Talk-lv] Kartēšanas pasākums Siguldā

Rich richlv at nakts.net
Mon Apr 2 09:50:46 BST 2012

On 04/02/12 11:25, Laura Cimža wrote:
> Sveiki,
>
> Laura nav izgaisusi.... seko, seko līdzi nezūdošajai OSMapistu vēlmei
> Siguldā darboties.
> Tā kā šobrīd saites ar Siguldu tādas nosacītas, un mana aktivitāšu telpa
> ir Rīga (šobrīd visai saspringta gan), tad tas process tāds bremzēts sanāk.
>
> Varbūt Jūs varat atsūtīt saiti uz Cēsu/Līgatnes pasākumu programmu &
> norisi & rezultātiem, kas dotu priekšstatu, piem., pašvaldības
> darbiniekiem par OSM iespējām un ko tas varētu dot Siguldai.

jee, paldies par atbildi :)
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cēsis/Mapping_party_2010.07.10
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Līgatne/kartēšanas_pasākums_2011.06.18
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Līgatne/kartēšanas_pasākums_2011.09.24

nav taa ljoti nosliipeets no pr viedoklja, bet, cerams, ieskatam der.

> Bet jebkurā gadījumā - neviens neliedz Jums doties uz Siguldu
> izraudzītajā datumā & uzspēlēt OSM stratēģiskās spēlītes:)

nu man personiigi citus pienaakumus ljoti, ljoti speeciigi meegjina
shobriid piedaavaat tajaa laikaa. ja mees saorganizeejam nopietnu, labi
pamekleetu pasaakumu ar pashvaldiibas interesi, tad man ir lielaaka
motivaacija teikt stingru "nevaru".
taapat paziimeet mees varam un daraam :)