[Talk-lv] pils

Janis Elmeris janis.elmeris at intelligentsystems.lv
Mon Apr 2 16:53:22 BST 2012

Es arī labprāt uzzinātu, vai ir kāds normāls veids, kā var redzēt, kurš
veicis kādas lokālas izmaiņas (kaut kādā laika periodā).

Cik es esmu mēģinājis izmantot "Vēsture" komandu openstreetmap.org-ā,
tik man vienmēr rāda nez kādas milzonīgas izmaiņas pa visu pasauli (vai,
labākajā gadījumā, ir kāda pa Latviju), lai cik arī es karti pirms tam
nebūtu pietuvinājis konkrētai vietai. Pilnīgi bezjēdzīga lapa.

Jānis