[Talk-lv] pils

uldics at gmail.com uldics at gmail.com
Mon Apr 2 19:17:04 BST 2012

Bauskas pili biju kādreiz es ielicis, nu kā taisnstūri, bet pēc tam
skatījos kāds bija smuki
kontūru ar visiem torņiem ielicis. Kamēr datiem netiekam klāt, tikmēr nekā
izdarīt nevar.
Paturēšu aiz auss un papētīšu. No Binga jau varu ielikt, tik nav
pacietības tik precīzi kā
bija - ja nu licenzes dēļ pazudis ...
uldics