[Talk-lv] pils

Raitis U. raitisx at gmail.com
Mon Apr 2 19:29:06 BST 2012

JOSM'ā ir plugins - mirrored_download kas ļauj novilkt no cita servera
pēdējo versiju (tiesa gan, izmaiņas jāsaglabā lokāli līdz upload funkcijas
atjaunošanai)

http://www.itoworld.com/static/openstreetmap_tools/osm_mapper.html
Šeit var uzlikt kvadrātu kurā skatīties izmaiņas.
ir arī RSS, kas visai ērti tās paziņo.