[Talk-lv] pils

pecisk at gmail.com pecisk at gmail.com
Tue Apr 3 08:14:32 BST 2012

2012. gada 2. aprīlis 18:53 Janis Elmeris
<janis.elmeris at intelligentsystems.lv> rakstīja:
> Es arī labprāt uzzinātu, vai ir kāds normāls veids, kā var redzēt, kurš
> veicis kādas lokālas izmaiņas (kaut kādā laika periodā).
>
> Cik es esmu mēģinājis izmantot "Vēsture" komandu openstreetmap.org-ā, tik
> man vienmēr rāda nez kādas milzonīgas izmaiņas pa visu pasauli (vai,
> labākajā gadījumā, ir kāda pa Latviju), lai cik arī es karti pirms tam
> nebūtu pietuvinājis konkrētai vietai. Pilnīgi bezjēdzīga lapa.

Diemžēl mani satrauc šī pati problēma. Esošie servisi kā OWL nepiedāvā
visādu botu filtrēšanu.
Starp citu ir diezgan skaidrs ka jaunajā OSM boti tiks ļoti
ierobežoti, jo visiem ir apnikusi viņu plosīšanās - lai arī cik labi
būtu viņu autoru nodomi.

Turklāt ir skaidrs, ka ir nepieciešama monitorēšana pēc objekta ID,
lai precīzi izsekotu notiekošajam. Lai nenotiek tādi gāgānu kari kā ap
Kosovu/Serbiju un citas jautrības.

Par tēmu pils - ja tu veidoji viņu, tad acīmredzot kāds ir
bezcermoniāli to izdzēsis, jo vajadzētu būt likvidētām tikai tām
vietām, kurām oriģinālās versijas radītājs nav piekritis licenses
maiņai.

Pēteris.