[Talk-lv] agriculture, natural

Raitis U. raitisx at gmail.com
Fri Apr 6 10:50:06 BST 2012

Šis varētu būt arī citiem interesanti (spiežam Reply all).
Par asociāciju veidošanu ar krāsām varētu būt visai noderīgi, varbūt var
daļu iekļaut vietējā renderī (piemēram meža "biezumu")
http://failiem.lv/u/uoyigdq&grid=1
Vienīgais man laikam īsti neiet kopā balta krāsa ar mežu, un dzeltenā ar
atklātu vietu (pieradums?).