[Talk-lv] GNP taku marķēšana

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Tue Apr 10 16:47:48 BST 2012

Kad būs izveidojies kāds savākts viedoklis kā pareizi marķēt, mēģināšu
salikt kopā wiki.
Pagaidām man nav skaidrs kā būtu pareizi marķēt.

Lai iesildītu publiku sarunām, pirmais jautājums uz balsošanu.
"Footway izmantot tikai gājēju celiņiem kuriem ir segums (asfalts, bruģis,
grants). Ļoti ļoti labi nomīdītu zemi (taka 2m plata, braukājas māmiņas ar
ratiņiem) arī varam nosaukt par footway. Visur citur lietojam path."

A.