[Talk-lv] Izzūdošie nosaukumi

Kārlis listes at gunta.lv
Tue Apr 10 21:19:24 BST 2012

Man šķiet, ka OSM ir īstā vieta, kur kaut ko tādu realizēt.
1. Var atzīmēt katru kangara virsotni. Ir birka,kas apzīmē kalnu/pauguru.
Skatoties uz karti radīs aptuvenu priekšstatu par reljefu.
2. Ir birka "old_name" (http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:name), kas
apzīmē objekta vēsturisko nosaukumu. Ir iespēja norādīt objekta nosaukumu
arī citās valodās (lībiešu piemēram). Tieši tas, kas vajadzīgs!

Nepieciešams gan apzināt informācijas avotu, jo kā jau Raitis minēja -
izmantojamas datu bāzes nav.
Esmu tikai par!