[Talk-lv] Panoramio

Raitis U. raitisx at gmail.com
Wed Apr 11 16:37:35 BST 2012

Ups, pavisam aizmirsu, pēc kāda laiciņa būs :)
Šobrīd neviens no šiem slāņiem netiek renderēts šeit, tāpēc kādas ir uz tā
servera bildītes, tādas ir. Tas watercolor man liekas izskatās labi līdz
kādam rajona zoom līmenim, pēc tam jau izplūst. Jau tajā zoom līmenī,
kur parādās meži, ir gļukaini tiles, cerams ar laiku pārrenderēs.
Ideja man iepatikās, funkcionāli diez vai to karti var izmantot.