[Talk-lv] Panoramio

Instigater instigater at projektam.lv
Wed Apr 11 22:37:02 BST 2012

On 11.04.2012 18:37, Raitis U. wrote:
> Ups, pavisam aizmirsu, pēc kāda laiciņa būs :)
> Šobrīd neviens no šiem slāņiem netiek renderēts šeit, tāpēc kādas ir
> uz tā servera bildītes, tādas ir. Tas watercolor man liekas izskatās
> labi līdz kādam rajona zoom līmenim, pēc tam jau izplūst. Jau tajā
> zoom līmenī, kur parādās meži, ir gļukaini tiles, cerams ar laiku
> pārrenderēs.
> Ideja man iepatikās, funkcionāli diez vai to karti var izmantot.
Pat ļoti labi var izmantot kā fona slāni kuram pa virsu savus datus
liek. Liekas, ka šādi stilizēt ir pat labāk nekā iedot precīzo karti -
lietotājs saitu neizmantos kartes browsēšanai, bet gan reāli tieši tavas
infas apskatei, fons nenovērsīs uzmanību.

--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn