[Talk-lv] Rīga-Ērgļi

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Apr 12 09:45:39 BST 2012

On 12.04.2012 10:59, Pilnais vārds wrote:
> Vai kāds nav pēdējā laikā braucis pa ceļu Rīga-Ērgļi?
> Kolēģis teica, ka esot liela daļa noasfaltēta, bet viņš neizbrauca
> pilnībā visu posmu. Kā arī skatoties OSM kartē nevar atšķirt, vai ceļš
> ir grants vai asfalts, un kādos posmos.
Posmā no Suntažiem līdz Ķeipenei paskaties Waze, es pa to izbraucu
novembrī un ieliktu cik tālu ir jau asfalts un kur vēl ir grants.
Teorētiski tālāk uz Ērgļiem viss varētu būt asfalts, jo jau pirms 2
gadiem līdz pašiem Ērgļiem asfalta pietrūka burtiski 3km, bet noteikti
jāpārbauda dabā.

--
Instigater
Serveru noma Eiropas Savienības datu centrā - sākot no 9.50 Ls/mēn