[Talk-lv] krasta liinija

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Fri Apr 13 21:57:57 BST 2012

Par to neesmu īsti drošs, pilsētu robežas tiek noteiktas ar papīru, bet
jūra pamazām ēd nost mājas gar piekrasti. Tās ir kā divas dažādas lietas,
ja vien kaut kur likumā nav pateikts, ka robeža iet pa upes ass līniju vai
piekrastes robežu. Un kapēc sakrīt pie Rīgas, man nav ne jausmas, jājautā
autoriem.
Tātad pēc manām domām šie divi termini in jānošķir. Ok, ja tieši jautājums
par Kurzemes robežu, kā vēsturisko novadu, tad te vēl var padomāt, bet
loģiski spriežot, pilsētām jābūt 100% ietvertām kādā no tiem.

--
Jānis