[Talk-lv] garmin img

Papuass papuass at enkurs.org
Mon Apr 16 22:10:22 BST 2012

Sveiki!

Baidzot saņēmos un iekrāvu savā Garminā jaunāko Baltijas reģionu no
http://garmin.openstreetmap.nl/

Rīgā ir problēmas, bet adrešu meklētājā izdevās atrast Kuldīgu, Pasta
ielu 1 un izveidot maršrutu uz to. Vispirms prasīja mājas numuru, pēc
tam ielu.

Rīgu piedāvā tikai kā vietu Salaspils l.t., tā noteikti ir problēma.

Savukārt http://map.project-osrm.org/ Rīgas sākumu apzīmē pie Ganību
dambja, jo tas ir pirmais, ko osm.org atgriež uz nosaukumu "Rīga" -
Administrative Boundary Rīga, Vidzeme, Latvia.

Tātad adresšu meklēšana strādā, tikai ir jāpiestrādā pie datu kvalitātes:
http://keepright.ipax.at/report_map.php?zoom=7&lat=56.94&lon=24.1

 Mārtiņš