[Talk-lv] Kartēšanas pasākums Siguldā

Gasha gasha at pie-dabas.net
Fri Apr 20 08:32:55 BST 2012

Bijām pa Siguldu/Turaidu pastaigāt pagājušo nedēļas nogali.
Tracku ierakstīju. Mana interese vairāk ir taciņas un ceļi, un liekas ka
tur vēl ir ko darīt.
Tad ja adreses un māju nummuri apnikuši... :)

Reku tos pašus info stendus var iekartēt, ja vēl nav... stendi taču
daudz Siguldas apkārtnē jābūt...

Gasha