[Talk-lv] Kartēšanas pasākums Siguldā

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Fri Apr 20 08:59:59 BST 2012

Līdz šim redzami kādi 3-4 cilvēki, kur tad pēkšņi grupas? ;)

Uzdevumiem vajadzētu skatu no malas.

ideju līmenī:
1) atrakcija Mežakaķis un Tarzāns. Nezinu vai to vispār var uzzīmēt, bet
varētu būt interesanti. Micromapping entuziastiem.
2) Siguldas pilsdrupas pēc pārbūves - šobrīd var teikt ka nav kartētas
vispār.