[Talk-lv] Kartēšanas pasākums Siguldā

Laura Cimža laura.cimza at gmail.com
Fri Apr 20 09:06:00 BST 2012

Sveiki, OSM LV!

Tikko nosūtīju e-pastu uz Siguldas novada būvvaldi (skat.zemāk!) -
vadītājai Rudītei Betei un arhitektei Maijai Geidānei.
Jāatzīst, man pašai gan nesanāks aktīvi iesaistīties OSM Siguldas pasākumā,
taču, ceru, Jums tas izdosies foršs!
Un varbūt izdodas sakomunicēt arī ar pašvaldību!

Veiksmīgi!

Ar cieņu,
Laura

Labdien, Rudīte un Maija!

Lai gan pavēlu - tomēr nosūtu Jums informāciju par OpenStreetMap (OSM)
kustības aktīvāko biedru vēlmi noorganizēt kartēšanas pasākumu Siguldā -
svētdien, 29.aprīlī.
OSM ir ļoti liberāla ĢIS platforma, kuru "kārto"/kartē entuziasti daudzās
pasaules valstīs. Arī mums Latvijā ir diezgan spēcīga OSM kartētāju grupa.
(skat.te>>>http://www.gisnet.lv/gisnet/tag/openstreetmap/)
Es gan pati esmu viņu vēstkopas listē un neklātienē sekoju OSM, taču
ikdienā aktīvi neesmu iesaistījusies kartēšanā (vienīgi pagājušajā vasarā
biju Līgatnes OSM pasākumā).
Vienīgais trūkums - puiši tik ļoti tajā visā ir iekšā, ka no malas tā var
šķist tāda visai slēgta (un jāsaka - stihiski organizēta:) kopiena.

TOMĒR - tā gluži nav. Vairākas pašvaldības (piem., Cēsis, Līgatne) jau ir
izmantojušas OSM un iekartējušas ielas/taciņas/objektus, kas tās interesē.
Te ir dažas references saites no pasākumiem>>>
http://wiki.openstreetmap.org/**wiki/Cēsis/Mapping_party_2010.**07.10<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/C%C4%93sis/Mapping_party_2010.07.10>
http://wiki.openstreetmap.org/**wiki/Līgatne/kartēšanas_**
pasākums_2011.06.18<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/L%C4%ABgatne/kart%C4%93%C5%A1anas_pas%C4%81kums_2011.06.18>
http://wiki.openstreetmap.org/**wiki/Līgatne/kartēšanas_**
pasākums_2011.09.24<http://wiki.openstreetmap.org/wiki/L%C4%ABgatne/kart%C4%93%C5%A1anas_pas%C4%81kums_2011.09.24>

Tā kā OSM aktīvisti tik un tā plāno Siguldu kartēt - varbūt ir kādi
ieteikumi/vēlmes (varbūt jaunajā Siguldas novada TP kādu kartogrāfisko
materiālu vajag detalizēt), kas Jums - Siguldas novada pašvaldībai - būtu
noderīgi.
Tad būtu vērts puišiem "pārsūtīt" šo ideju. Un ja ne tagad - tad varbūt
nākotnē - tiešām ir vērts sadarboties ar OSM.

Veiksmīgu dienu!

Ar cieņu,
Laura Cimža

2012. gada 20. aprīlis 10:59 AivarsB <vrs.brt at gmail.com> rakstīja: