[Talk-lv] Par interesantiem atklājumiem zīmējot

vtv vadimtres at gmail.com
Sat Apr 21 16:00:53 BST 2012

Sveiki,

Biju zimējis Lilastes rajonu un pamaniju ko interesantu: apbūve laukumā kas
iezīmēts ka aizsargājama zona.
http://www.openstreetmap.org/?lat=57.18096&lon=24.3309&zoom=16&layers=M

Bija man radusies doma ka neesmu jau vienīgais kam bija trāpījies kas šāds.
Iespējams šādu informāciju būtu lietderīgi apkopot kaut vai kādā blogā lai
ta ir atrodama un, iespējams, var kādreiz noderēt visādu nelikumību
atklāšanai. Es tagad nerunāju par šo konkrētu gadījumu jo iespējams
aizsargājamas zonas robeža bija mainījusies (arī jautājums kāpēc), bet
visparināti: zīmējot mēs redzam to kāds varētu paslept...

Komentāri, ierosinājumi, iespaidi?

Ar cieņu,
vtv