[Talk-lv] Par interesantiem atklājumiem zīmējot

Raitis U. raitisx at gmail.com
Sat Apr 21 18:49:00 BST 2012

Piejūras dabas parks.
http://www.openstreetmap.org/?lat=57.17963&lon=24.32976&zoom=16&layers=M&way=143413706
Nu, teorētiski, ja dabas parku teritorijas nemainās, ar pietiekamu ticamību
varētu dažreiz arī uzraut šādas situācijas (svaigi satfoto). Bet nu tad ir
jāprecizē:
1) Vai robeža vēl ir spēkā
2) Vai ir izsniegta būvatļauja
3) Un tikai tad var prātot par likumību

OSM savā ziņā varētu arī būt kā katalizators iespējamo vietu parādīšanai
NVO (piemēram ezera krastu apbūve), bet nu tas ir visai teorētiski, jo šajā
ziņā kaimiņi parasti ir visai aktīvi.

Konkrēti šajā gadījumā:

> "30. Dabas lieguma zonā būvniecība ir atļauta, ja saņemta būvatļauja vai
> dokumenti būvatļaujas saņemšanai iesniegti
> līdz šo noteikumu spēkā stāšanās dienai."

Kā privātīpašums tie gabali bija jau 2005. g. tā ka atliek tikai atļaujas
izsniegšanas laiks.