[Talk-lv] Par interesantiem atklājumiem zīmējot

Gasha gasha at pie-dabas.net
Sun Apr 22 23:23:30 BST 2012

Atseviskas majas pie dz.c. stacijas varetu but kadus 30-40 gadus atpakal
buvetas. Katra zinja tur nebija musdienu plastmasas eiroremonts, kad
janvari gaju garam. Par rajoniem otrpus sliedem nezinu gan.

Buvatlaujas var nopirkt, un "sarunat". Diemzhel. Ne visas pashvaldibas,
bet dazreiz tiek pienemti speciali likumi, delj Janja Berzinja
privatmajas, utt.