[Talk-lv] riigas domes smilshu kalns

vtv vadimtres at gmail.com
Mon Apr 23 12:54:47 BST 2012

Tas biju es kas ielika šo nosaukumu tur. :)

Bet nu nopietni. Smilšu kalns tas ir, pieder Rīgas Domei, kura grasijas to
kādam pārdot, bet tagad laiku pa laikam ar traktoru palīdzību tas smiltis
kaut kur izved (tāpēc pie šī kalna ir highway=track, jo nekādu ceļu tur nav
- vienkarši brauc pa zalāju). Parējā laikā tās smiltis dzenā vējš pa
apkārtni.

Ja kāds uzskata šo nosaukumu par nepieņemamu var droši ņemt to nost. No
offense.

vtv