[Talk-lv] KUR ? (Kartēšanas pasākums Siguldā)

Laura Cimža laura.cimza at gmail.com
Tue Apr 24 09:52:11 BST 2012

Labrīt OSM grupa,

Kaķu māja - ļoti ok izvēle, svaigas&garšīgas bulciņas beķerejā + bistro ar
"nopietnākiem" ēdieniem.
Neesmu gan 100% pārliecināta par bezvadu internetu - bet gan jau ir. To var
uzzvanīt un pajautāt>>>http://cathouse.lv/kontakti/

No autoostas minūtes attālumā, no dzelzceļa - 3min.

Lai veicas!
Laura

2012. gada 24. aprīlis 11:28 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: