[Talk-lv] diivains routings riigaa

Peteris Krisjanis pecisk at gmail.com
Tue Apr 24 10:28:27 BST 2012

O , 2012-04-24 12:20 +0300, Raitis U. rakstīja:
> Tie divi noteikti nav atļauti.
> Šo te varētu teorētiski izbraukt, jāskatās zīmes. Tas Maskavas ielas
> posms vairāk gan izskatās pēc vienvirziena.
> http://map.project-osrm.org/l1

Īsti nē, esmu tur staigājis pirms pāris nedēļām ar savu Maskačkas
kartēšanas "frenzy" un brīvi gan iebrauca, gan izbrauca no Maskavas
ielas. Protams tikai no tuvējās joslas (līdz ar to iebrauca no Brīvības
ielas puses, un izbrauca uz salu tilta pusi).

Pēteris.