[Talk-lv] Kartēšanas pasākums Jelgavā

Rich richlv at nakts.net
Mon Aug 20 14:28:17 BST 2012

On 2012-08-20 16:10, Martins M wrote:
> Sveiciens kartētājiem!
>
> Kā jau iepriekš tika baumots un pēc tam apstiprināts, Jelgavā briest
> kartēšanas pasākums.

super :)
buutu LJOTI labi, ja :

a) vareetu uztaisiit mapping party lapu ieksh osm wiki (skat.
ieprieksheejo pasaakumu lapas)
b) kaads vareetu uzrakstiit bloga ierakstu par plaanoto pasaakumu

(diemzheel pats nebuushu latvijaa, liidz shim iisti nebija aktivitaate
shajaa virzienaa. piedaliities gribeetos gan ljoti :) )