[Talk-lv] eeku satiiriishana reezeknee

AivarsB vrs.brt at gmail.com
Tue Aug 21 13:45:56 BST 2012

Nedaudz fona informācijas par Rēzeknes ēkām. Ēkas ņēmu no terplāna pdf-a.
Diemžēl ēku ģeometrija bija vienā krāsā un slānī ar visādiem citiem
objektiem- uzrakstiem, dīvainiem simboliem utml. Otrs - pašas ēkas ir
zīmētas diezgan radoši.

Pirms upload pacentos iztīrīt ne-ēkas, bet visu pamanīt nevarēju.
Uzskatīju, ka labāk kāda lieka ģeometriska figūra, nekā ka ēku nav vispār.

Par to ka dažas ēkas zīmētas dīvaini, man norādīja vēlāk.

Ir divas tehniskas dabas problēmas ar ģeometriju, kuras varbūt var
atrisināt ar kādu viltīgāku metodi, nekā manuāli labojot katru gadījumu.
prob1. ēkas nedaudz pārklājas. tipiski - dabā ir divi korpusi, datos ir
divi četrstūri, kur viens ir nedaudz uzbraucis otram.(piemēram 0.5m).
prob2. ēkas ir paškrustojošs multipoligons, piemēram šādi:
A---B--C
|   |  |
F---E--D
līnija iet A-B-E-D-C-B-E-F-A (astotniekā)

Cerēju, ka pašam būs iedvesma un uzrakstīšu, bet kā nav tā nav. ;)
Vēl pastāv iespēja paņemt pdf un sataisīt "pareizu" importu.

A.