[Talk-lv] Vitinu pagasta udenu PDF imports

Rich richlv at nakts.net
Fri Dec 14 15:09:46 GMT 2012

On 2012-12-09 14:24, pAnda71 wrote:
> Ko nozīmē "skataas diezgan nopietni"? Jābūt kaut kādiem
> saskaņojumiem/atsaucēm? Vai arī ir kādi ierobežojumi uz importējamo
> datu apjpmu?

veselais sapraats joprojaam uzvar, liidz ar to nelieli, kaartiigi
importi, kuri ir ieprieksh izzinjoti (kaa shis ;) ) buus ok.

runa vairaak ir par lielaakiem importiem, kuru rezultaats ir diezgan
drazaini dati (daudz lieku nozhu, eekaam nav uzlaists orthogonalise etc).
francijas eekas, ja kaads tur ir editeejis, ir labs piemeers. arii
visslavenaakais bans...

ja plaanojat lielaaku importu, noteikti palasiet
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import un apsveriet ielikshanu
"katalogaa".

protams, latvijas ietvaros ljoti labs ir
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Latvia/Importi , par kuru lielaakaa
dalja importeetaaju ir labi informeeti.

ceru, ka probleemas nebuus, bet uzmaniigi paarskatiit un publiceet
importa informaaciju ir deriigi.