[Talk-lv] LV corine meži

Raitis U. raitisx at gmail.com
Sun Feb 12 06:24:33 GMT 2012

pagapaga
Es aiztikt pagaidām neko netaisos, jau pietiekami ir pavadīts laiks
pie šī. Tagad viss ir Jūsu rokās. Valmieras novadā ir balti pleķi, kur
šo to var iekopēt. Plus tas, ka šajā datasetā ir arī purvi. Gint -
liksi iekšā Valmieru?

Par Cesvaini - mēs taču likām terplānu, kas ir precīzāks par corine,
kas taisīta mērogam 1:100 000.

Ventspils aizsūtīta Maratam.
Bauska, Rundāle - andissimo

Ja ir poligoni, ar vairāk kā 2000 nodēm - sagriežam šaurākajā vietā.