[Talk-lv] Regulāras tikšanās (atkal)

pecisk at gmail.com pecisk at gmail.com
Wed Feb 22 14:25:30 GMT 2012

Interese ir, tas priecē :)

Vispirms ir pāris cilvēki, kas vēl ieskaitot mani ir gatavi tikties
trešdienas vakaros. Man tas laiks ir vislabāk piemērots. Tā kā šobrīd
plāns ir uz nākošo nedēļu trešdienu (29. martu) uzrīkot konkrētu
tikšanos. Vieta un laiks vēl tiks precizēti, bet visticamāk pieci,
seši vakarā.

Par IRC sanāksmēm ceturdienās - es ar visām kājām par. Varu sākt ar
rītdienu, būšu tiešsaistē irc.oftc.net #osm-lv kanālā, sākot no
septiņiem.

Pēteris.

2012. gada 22. februāris 15:00 AivarsB <vrs.brt at gmail.com> rakstīja:

mortigi tempo