[Talk-lv] Regulāras tikšanās (atkal)

Pēteris Daknis peteris.daknis at gmail.com
Wed Feb 22 15:47:10 GMT 2012

Kungi, ja turpināsiet šādi "gīkot", nekāda komūna nekad neizveidosies :D

P.

PS. Jo izrādās ar biežiem izbraukumiem, GPS iekārtām, interesi par
kartogrāfiju un vēlēšanos zīmēt nepietiek. Vēl ir vajadzīgs IRC un
vārdīnīca, lai saprastu par ko vispār šajā listē runā :)

2012. gada 22. februāris 17:38 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja:

Pēteris Daknis
+371 29207870