[Talk-lv] highway=area ?

vtv vadimtres at gmail.com
Thu Feb 23 16:35:04 GMT 2012

Sveiki,

Par tiem trūkstošiem ceļiem. Intereses pēc sāku zīmēt teritorijas pie
Krievijas robežas, jo tur ir ScanEx IRS karšu pārklājums kas dažās vietās
iet diezgan tālu Latvijas teritorijās un ir labāks par to kas ir Bingam.
Pirms sāku, Zīlupe sastavēja no diviem nesavienotiem lielceļiem! Šobrīd nav
diez kas labāks, jo vienīgais ko es varu tur uzlikt ir
highway=unclassified, jo pēdejo reizi tajā pusē esmu bijis gadus 15
atpakaļ...

Pasu Zīlupi (upi) aizstiepu līdz Krievijas robežai. Tālāk ir sarežģitāk, jo
man nav pieredzes darbā ar robežām, bet upe tur arī veido robežu starp
valstīm.

Rezumejot, Latgalē ir daudz kas darāms! :)

Vadims