[Talk-lv] highway=area ?

Raitis U. raitisx at gmail.com
Thu Feb 23 17:48:42 GMT 2012

huh.. šo kaut kā biju palaidis garām.
Ceļi ir labi redzami, tikai liekam aiz auss, ka šiem satelītattēliem ir
diezgan vērā ņemama nobīde:
JOSM'ā jāliek:
Porečje, Panova, Zilupe -8;90
Ludza, Kārsava -15;60
Kapūne (Uz D no Gulbenes), Balvi, Alūksne,  -25; 60

bet upe tur arī veido robežu starp valstīm.

Labāk dublēt robežu (JOSM'ā ar (F)), nekā uzlikt papildus tagu esošai
līnijai. Pēc tam vieglāk labot.