[Talk-lv] Laukumu zīmēšana pie ceļiem

cuu508 at gmail.com cuu508 at gmail.com
Sat Feb 25 13:20:29 GMT 2012

Hm, atceros divas diskusijas, vienu pat pats iesāku, abas bija ar iznākumu,
ka var darīt abējādi. Šķiet, bija runas, ka pie protected_area un
administratīvajām robežām neko citu līmēt klāt nevajadzētu, bet varbūt
maldos.
Man visbiežāk sanāk līmēt dažādus landuse gar ceļiem. Ja esmu ko palaidis
ko garām, un tas ir atzīts par "no-no", pārstāšu tā darīt.

Pēteris

2012. gada 25. februāris 15:02 Viesturs Zarins <viesturz at gmail.com>rakstīja: