[Talk-lv] Laukumu zīmēšana pie ceļiem

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Mon Feb 27 09:47:54 GMT 2012

Mazliet neštimmē kopā.. Landuse - forest dabā parasti iestiepjas arī pļavā
vai laukā un pretēji. Manuprāt šos abus - landuse un landcoves vajadzētu
stingri nodalīt, kā suņus no kaķiem. It kā līdzīgi ir - aste ir, 4 kājas,
divas ausis, bet laist kopā gan nevajadzētu.

2012/2/27 Raitis U. <raitisx at gmail.com>

> [...]
> apzīmējums tam, ka mežs tiek izstrādāts.
> Iekšā šim poligonam būtu iezīmēti laukumi - piemēram landcover=trees ;
> landcover=bushes ; landcover=cutting
>
> Par to ka "virsū" vai "apakšā":
> Ja ir iezīmēts mežs, kas tiek izstrādāts un blakus mežs, kas netiek
> izstrādāts, tad otrajā gadījumā nebūs taga landuse=forest, bet gan tikai
> landcover=trees un iespējams natural=wood. Pie maza pietuvinājuma būs
> redzams šis neizstrādātais mežs un blakus esošais landuse=forest laukums.
> Tikko tiek pietuvināts, landuse laukums sadalās sīkākos pleķīšos. Manuprāt

>>> 3. Pēc pilnvērtīgas palaišanas tiks pielāgots vietējais renderis.

Paldies,
Jānis Ročāns