[Talk-lv] Laukumu zīmēšana pie ceļiem

Raitis U. raitisx at gmail.com
Mon Feb 27 11:55:20 GMT 2012

Cik atceros Cesvainē likām iekšā esošo situāciju, nevis plānoto. Piekrītu
P.D. ka osm nevajadzētu būt nekādai plānotajai informācijai. Cita lieta, ja
nekas cits nav, tad nu vismaz lai ir aptuveni. Corine zīmēta 1:100000,
terplāns - 1:10000. Mežu kontūrām vajadzētu būt daudz precīzākām šā vai
tā...
Ar pļavām biju sapratis lielas pļavas, vai arī lauksaimniecības zemes,
kurās kaut kad paredzēts iestādīt mežu. Iekš OSM tādai info nevajadzētu
parādīties. Protams, mazi meža pleķīši lauka vidū netiek izdalīti kā
landuse, jo tos diez vai kāds rūpnieciski izstrādās. Tāpat ar mazām
pļaviņām. Cik ir mazs, katrs izdomā pats.

Laikam nesapratu, kas ir domāts ar suņu un kaķu dalīšanu. Ja ir 2 slāņi,
kurus veidojošie ceļi dažķārt pārklājas, neredzu problēmu. Landuse ir
mazākam pietuvinājumam, landcover lielākam, bet landcover ir redzams
vienmēr, ja landuse nav pa virsu. Par vairāku tagu likšanu vienam laukumam
- nu tas ir gaumes jautājums, un es tur neredzu neko sliktu. Ja ir monotons
meža pleķis uzliekot landuse=forest un landcover=trees nekas slikts
nenotiks. Ja puse no meža tiek izzāģēta, dzēšam landcover tagu ārā un
zīmējam jaunus 2 laukumus.

OSM standarti pastāvīgi mainās un šobrīd šī shēma ir tikai kā proposed -
oficiāli pieņemta tā nav, un nedomāju, ka tuvākajā laikā tiks, jo tās ir
visai globālas izmaiņas. OSM oficiālajā maillistē un ircā n-tās reizes ir
izskanējis, ka jo vairāk interesantu variantu, jo labāk. Protams,
nevajadzētu sajaukt visu pilnīgā putrā, bet nu šis varētu visai labi
sakārtot situāciju. Ja būs konkrēts piemērs, ko parādīt (vietējais
renderis), iespēja, ka tas tiks pieņemts par noklusēto, ir lielāka, nekā
vienkāršs bla-bla par tēmu.
Līdz brīvdienām uztaisīšu iekš wiki tās izmaiņu tabuliņas un piemērus.
Landcover tags šobrīd izmantots tiek ļoti reti - pārsvarā kombinācijā ar
landuse, tāpēc šoreiz esam paši par sevi - piemēri, uz kuriem paskatīties
nav.
http://taginfo.openstreetmap.org/keys/landcover#combinations