[Talk-lv] Dienvidu tilta pārdaugavas gals.

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Tue Feb 28 20:01:55 GMT 2012

Man šķiet neprāts zīmēt kaut ko, kas paredzēts kaut kad, nezin kad, nezin
par kādiem līdzekļiem un nezin vispār vai taisīs. Šobrīd tas tikai traucēs.
Manuprāt vajadzētu zīmēt tikai tad, ja vismaz ir sākti darbi. Citādi sanāk,
ka kartē iz sazīmēti visādi brīnumi, bet realitātē vēl gadus 10 tur var
taisīt jaukus piknikus meža vidū :)

Paldies,
Jānis Ročāns