[Talk-lv] Dienvidu tilta pārdaugavas gals.

Jānis Ročāns janis.rocans at gmail.com
Tue Feb 28 21:42:20 GMT 2012

To Ziemeļu koridoru jau nu tiešām vajadzētu ņemt ārā. Tas projekts ir tikai
idejas līmenī un maz ticams, ka samērā tuvā laikā šo ieraudzīsim dzīvē. Tā
kā karte rādās online, vajadzētu padomāt, vai nesteidzamies laikam pa
priekšu ķerot sensācijas, zīmējot to, kas vēl nav sazīmēts, lai gan ir tik
daudz, ko zīmēt tepat Rīgas pievārtē. Piemēram pārvācoties uz Rāmavu
secināju, ka ir ļoti maz sazīmēts, kā arī dzīvojamā zona iezīmēta kā
tertiary. Tagad ir Bing atjaunināts un ir daudz darba. Pēc tam vēl būs
daudz darba uz "lauka", lai precizētu sazīmēto. Tā kā skriet laikam pa
priekšu būtu muļķīgi.

Paldies,
Jānis Ročāns