[Talk-lv] Dienvidu tilta pārdaugavas gals.

Raitis U. raitisx at gmail.com
Tue Feb 28 23:27:30 GMT 2012

Dienvidu tilts kāds ir sazīmēts, tāds aptuveni arī būs.
http://www.rdsd.lv/?ct=zemgalesmezgls

:) cik ir samērā tuvs laiks?
Ziemeļu koridors jau sen vairs nav idejas līmenī - ir ieguldīti visai prāvi
līdzekļi gan plānošanā, gan projektēšanā. Nav vairs citu variantu - ja arī
netiks līdz būvniecībai, novietojums nekur vairs īsti nekustēsies. Piemēram
par piejūras maģistrāli gan vēl parētu pastrīdēties, kur viņa īsti būs.

Es nesaprotu, jums tās šosejas uz papīra (ammm.. ekrāna?) ēst prasa? Pilns
ar nesazīmētām ielām, zīmējiet tās, ja sāks traucēt -  izņemt ārā vienmēr
var uzspēt ;)