[Talk-lv] jelgava izzuud

Martins M mrt.mednis at gmail.com
Thu Jul 12 15:02:13 BST 2012

Nu, es šodien lejupielādēju visu Jelgavu un saglabāju vēlākam laikam. Es tā
saprotu, ka tad, kad daļa Jelgavas tiks izdzēsta, man atliks tikai submitot
savu changesetu atpakaļ. Vai tas varētu strādāt?

Otra lieta... pakļaujoties sabiedrības spiedienam ar šo vēlos izsludināt
kartēšanas pasākumu Jelgavā septembrī.
Precīzs datums vēl nav nolemts, bet tas varētu būt septembra vidus, kad
Jelgavā ir jaunu studentu pieplūdums (teiksim 8. sept.). Precīzu tikšanās
vietu arī vēl nevaru nosaukt, bet variantu nav daudz: Jelgavas pils
lasītava (ir daudz vietas kur sasēsties un ir pieejams Lattelekom WiFi),
otrs variants - kāda kafejnīca ar WiFi.

Veicamie uzdevumi būtu POI un adrešu savākšana Lielajā ielā, Mātera ielā,
Dobeles ielā un Pasta ielā. Tā kā POI un adrešu vākšana ir off-line
pasākums brīvā dabā (pilsētā), tad pie viena varētu arī sarakstīt ēku
augstumus (cik stāvu)

Atsevišs darbiņš būtu GPS trašu vākšana ar auto atsevišķos Jelgavas
rajonos. Tie būtu Aspazijas un Asteru ielas kvartāls, Filozofu un Tērvetes
ielas rajons.

Mārtiņš M.