[Talk-lv] jelgava izzuud

pecisk at gmail.com pecisk at gmail.com
Thu Jul 12 15:53:10 BST 2012

2012. gada 12. jūlijs 17:02 Martins M <mrt.mednis at gmail.com> rakstīja:
> Nu, es šodien lejupielādēju visu Jelgavu un saglabāju vēlākam laikam. Es tā
> saprotu, ka tad, kad daļa Jelgavas tiks izdzēsta, man atliks tikai submitot
> savu changesetu atpakaļ. Vai tas varētu strādāt?

Kā teica Viesturs, tieši TĀ nedrīkst darīt, jo tu paņem arī tos datus,
kuri neatbils licensei, un ieliec atpakaļ - autortiesību pārkāpums.

Tehniski tev tas arī neizdosies, jo tu provēsi augšupielādēt objektus
ar likvidētiem ID, būs konflikti. Bet kā jau teicu augstāk - NEDARI
to.

> Otra lieta... pakļaujoties sabiedrības spiedienam ar šo vēlos izsludināt
> kartēšanas pasākumu Jelgavā septembrī.
> Precīzs datums vēl nav nolemts, bet tas varētu būt septembra vidus, kad
> Jelgavā ir jaunu studentu pieplūdums (teiksim 8. sept.). Precīzu tikšanās
> vietu arī vēl nevaru nosaukt, bet variantu nav daudz: Jelgavas pils lasītava
> (ir daudz vietas kur sasēsties un ir pieejams Lattelekom WiFi), otrs
> variants - kāda kafejnīca ar WiFi.

Jauki.

> Veicamie uzdevumi būtu POI un adrešu savākšana Lielajā ielā, Mātera ielā,
> Dobeles ielā un Pasta ielā. Tā kā POI un adrešu vākšana ir off-line pasākums
> brīvā dabā (pilsētā), tad pie viena varētu arī sarakstīt ēku augstumus (cik
> stāvu)
>
> Atsevišs darbiņš būtu GPS trašu vākšana ar auto atsevišķos Jelgavas rajonos.
> Tie būtu Aspazijas un Asteru ielas kvartāls, Filozofu un Tērvetes ielas
> rajons.

Lieliski, gaidīsim jaunumus par konkrētiem datumiem un laikiem!

Lai sokas,
Pēteris.